Nízkonákladový marketing - nové možnosti umístění reklamy s minimálními náklady – Ing. Michal Pavlík
Ing. Michal Pavlík
Diplomová práce
Nízkonákladový marketing - nové možnosti umístění reklamy s minimálními náklady
Low-cost marketing - new scope of advertising positioning at minimum costs
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhledání nových možností pro umístění reklamy v rámci nízkonákladové kampaně organizace. Teoretická část práce se věnuje poznatkům v oblastech tradičního, nízkonákladového a event marketingu. Součástí teoretické části je několik variant nízkonákladového marketingu s příklady. Praktická část je zaměřena na sestavení nízkonákladové kampaně, v jejímž rámci je představena organizace …víceAbstract:
The objective of this diploma thesis is to search for new possibilities of advertising positioning in the organization’s low-cost campaign. The theoretical part of the work deals with knowledge in areas of traditional, low-cost and event marketing. The theoretical part contains several variants of low-cost marketing with examples. The practical part is focused on creating low-cost campaign, in which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o12ns/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLÍK, Michal. \textit{Nízkonákladový marketing - nové možnosti umístění reklamy s minimálními náklady}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/6zdfr0/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek -
Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách
Eliška Sovová -
Potrebuje kultúra guerrilla-marketing?
Jana Cucorová -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová -
Guerrilla marketing
Lenka BLAŽKOVÁ -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth