Marketingové strategie v období developm entu filmového projektu – Dagmar Sedláčková
Dagmar Sedláčková
Bakalářská práce
Marketingové strategie v období developm entu filmového projektu
Marketing strategies in the development stage of a film project
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v období developmentu filmu. Cílem práce bude popsat dílčí kroky, které by měl producent v rámci vývoje projektu podniknout, aby si zajistil co možná nejlepší podmínky pro jeho realizaci a výrobu a dokázal se prosadit i v rámci evropského filmového trhu. Jednotlivé kapitoly se věnují marketingu filmu od vývoje prvotního nápadu ke scénáři až po jeho …víceAbstract:
The bachelor thesis is concerned with the marketing strategies in the development stage of a film. Its aim is to describe the substeps which a film producer should take in the course of the development in order to provide possibly the best conditions for its realization and production and to succeed on the European film market. Individual chapters focus on film marketing from the development of the …víceKlíčová slova
filmový trhKlíčová slova
filmové projektyKlíčová slova
producentiKlíčová slova
práce producentaKlíčová slova
financování projektůKlíčová slova
filmová propagaceKlíčová slova
filmová produkceKlíčová slova
filmové festivalyKlíčová slova
marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/7592
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
- Vedoucí: Petr OUKROPEC
- Oponent: Jiří VLACH
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e) In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomické aspekty při zpracování filmového projektu
Patrik SLÁMA -
Prezentace filmového projektu na pitchingu aplikovaná na český filmový průmysl
Lucie Jánová -
Protektorátní přehlídka Filmové žně. Vznik festivalu jako nové formy propagace domácího filmu na základech výstav, cen a filmových týdnů
Petr Chowaniec -
Propagace filmového festivalu na příkladu MFF Karlovy Vary
Monika Běloubková -
Propagace české kultury jako součást veřejné diplomacie v USA
Jana Kohoutová -
Role médií v propagaci filmových festivalů: Letní filmová škola v Uherském Hradišti
Jiří Dohnal -
Úpadek americké filmové produkce
Alžběta Biskupová -
Návrh komunikační strategie filmové produkce GNOMON
Eva Juřenčáková