Společnost Student Agency, s.r.o. a její konkurenční strategie – Kateřina Maťhová
Kateřina Maťhová
Bakalářská práce
Společnost Student Agency, s.r.o. a její konkurenční strategie
The company Student Agency, Ltd. and its competitive strategy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou společnosti Student Agency a porovnává marketingové strategie dvou konkurentů v železniční dopravě. První společností je RegioJet, tedy dceřinná společnost, spadající do skupiny Student Agency, která je v této práci porovnávána s prozatím jediným konkurentem České dráhy, konkrétně vlakem Pendolino. Cílem této práce je zanalyzovat konkurenci ve vlakové dopravě …víceAbstract:
This Bachelor's thesis deals with the analysis of the company Student Agency and compares marketing strategies of two competitors in rail transport. The first company is RegioJet, a subsidiary company belonging to the group Student Agency, which is in this thesis compared with the time being the only competitor České dráhy, specifically the Pendolino train. The aim of this thesis is to analyze the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34129
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2013
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Martina Richterová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34129
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice
Nikol Škorpíková -
Marketingová studie – Student Agency
Antonina Kuchiyeva -
Společensky odpovědné chování aplikované na firmu Student Agency
Lucie Hájková -
Marketingová strategie společnosti Student Agency na českém trhu
Jana Šrutková -
Marketing v sociálních sítích. Zhodnocení marketingové komunikace firmy Student Agency.
Natalia Shaposhnik -
Průzkum image společnosti STUDENT AGENCY na českém trhu
Markéta Mazalovská -
Marketingstrategie am Beispiel des Unternehmens Student Agency
David DUBEC -
Marketingové komunikace společnosti České dráhy, a.s., z pohledu konkurence
Michaela Tomková