Ing. Alžběta Králová

Bakalářská práce

Mediální trh v ČR

Media market in the Czech Republic
Anotace:
Touto prací bych chtěla zhodnotit současný stav mediálního trhu v České republice. Ráda bych, aby se zde propojovaly odborné názory a pohledy s těmi všedními, každého z nás. Bylo by mi velikou poklonou, kdyby si moji práci přečetl běžný a průměrný čtenář a po celkovém přečtení věděl, že jeho znalosti o mediálním trhu a všednostech se o značnou míru posunuly kupředu. V první částí práce jsem se snažila …více
Abstract:
By this work, I would like to evaluate the current state of the media market in the Czech Republic. I would like to link here the opinions and views of professionals with opinions and views of ordinary people. And it would be a great compliment to me, if you read my work and the current average reader and following a full reading of knowing that his knowledge of the media market, and mediocrity is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: Mgr. Matěj Hušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní