Bc. Michael Štádler

Diplomová práce

Měření sledovanosti médií v ČR

Media Consumption Measurement in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou měření sledovanosti médií. Poskytuje přehled mediálních analýz, seřazuje jednotlivé typy médií podle inzertních výdajů, shrnuje historii a trendy novodobých českých médií. V samostatné části rovněž poměrně detailně analyzuje měření sledovanosti jednotlivých mediatypů. Dále porovnává různé výzkumy s cílem zjistit výhody a nevýhody konkrétních přístupů k vyhodnocení …více
Abstract:
This master thesis deals with media audience measurement. It provides an overview of media analyses, classifies each media type according to advertising expenditures, summarizes the history and trends of modern Czech media. In a separate section the measurement of different media types is also analyzed in a relatively detailed way. The thesis then compares individual media surveys in order to determine …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma