Měření sledovanosti médií v ČR – Bc. Michael Štádler
Bc. Michael Štádler
Master's thesis
Měření sledovanosti médií v ČR
Media Consumption Measurement in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou měření sledovanosti médií. Poskytuje přehled mediálních analýz, seřazuje jednotlivé typy médií podle inzertních výdajů, shrnuje historii a trendy novodobých českých médií. V samostatné části rovněž poměrně detailně analyzuje měření sledovanosti jednotlivých mediatypů. Dále porovnává různé výzkumy s cílem zjistit výhody a nevýhody konkrétních přístupů k vyhodnocení …viacAbstract:
This master thesis deals with media audience measurement. It provides an overview of media analyses, classifies each media type according to advertising expenditures, summarizes the history and trends of modern Czech media. In a separate section the measurement of different media types is also analyzed in a relatively detailed way. The thesis then compares individual media surveys in order to determine …viacKľúčové slová
čtenost data internet inzertní výdaje masová média mediální analýza mediatyp měření návštěvnost poslechovost rádio sledovanost výzkumy televize tisk venkovní reklama readership survey advertising expenses mass media media analysis media type measurement web survey audience ratings television viewership research television print outdoor advertising
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hd8xw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Měření sledovanosti médií v ČR
Artur Nechyporenko