Intervenční program pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí – Nikola BIELESZOVÁ
Nikola BIELESZOVÁ
Bachelor's thesis
Intervenční program pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Intervention programs for children from socially-culture disadvantage surroundings
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou intervenčních programů pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Je zde popsáno sociokulturně znevýhodněné prostředí a jeho příslušník, romská národnostní menšina. Další kapitoly práce se zabývají intervenčním programem PATHS a programem instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina. Závěrečná část práce se věnuje nízkoprahovým zařízením v Moravskoslezském …viacAbstract:
The Bachelor Thesis is concerned with the issues of intervention programs for children from the social-cultural disadvantaged environment. The work describes social-cultural disadvantaged environment and its member and Romany minority. Following chapters are concerning with the intervention program PATHS and with a program of the instrumental enrichment by Reuven Feuersteina. The final part is focusing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2013
Zverejniť od: 20. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BIELESZOVÁ, Nikola. Intervenční program pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a český jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Praktická učebnice angličtiny pro žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Lukáš Severa -
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Možnosti rozvoje finanční gramotnosti u dětí předškolního věku ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Veronika CHLUBNOVÁ -
Začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do kolektivu mateřské školy
Hana NOVÁKOVÁ -
Podpora vzdělávání dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Kateřina KLÍMOVÁ -
Analýza lexikálně-sémantické roviny u žáků 1. tříd ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linda OŘÍŠKOVÁ -
Výchova a vzdělávání v rámci sociokulturně znevýhodněného prostředí
Adéla ZÁMARSKÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva