Bc. Aneta Šindelářová

Master's thesis

Vnímání marketingové komunikace vybraného podniku

Perception of marketing communication in the selected company
Abstract:
Tato práce je zaměřena na vnímání marketingové komunikace vybraného podniku. Cílem této práce je zhodnocení marketingové komunikace v podniku Jaromír Horký a její vnímání spotřebiteli. Úvodní část práce se zabývá vymezením základních pojmů marketingu, marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Druhá část práce se věnuje představení podniku a analýze jeho marketingové komunikace, k čemuž bylo …more
Abstract:
The thesis is focused on the Perception of Marketing Communication in the Selected Company. The aim of this thesis is evaluation marketing communication in the company named Jaromír Horký and its perception by consumers. The introductory part of the thesis deals with the definition of the basic concepts of marketing, marketing communication and marketing research. The second part of the thesis is devoted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 12. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Pavla Jindrová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šindelářová, Aneta. Vnímání marketingové komunikace vybraného podniku. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management