Marketingová strategie Vysoké školy polytechnické Jihlava pro ruský trh – Roman Kureev
Roman Kureev
Bakalářská práce
Marketingová strategie Vysoké školy polytechnické Jihlava pro ruský trh
Marketing Staregy of College of Polytechnics in Jihlava for Russian Market
Anotace:
Cílem práce je vytvoření vlastních návrhů a doporučení pro marketingovou strategii VŠPJ se zaměřením na ruský trh. Teoretická část práce vychází z aktuálních literárních zdrojů domácích a světových autorů zaměřených na problematiku marketingu. Empirická část obsahuje analýzu současného stavu a návrh vlastních doporučení a změn v marketingové strategii VŠPJ na ruském trhu se zaměřením na Udmurtskou …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.