Mgr. Martina VEVERKOVÁ

Diplomová práce

Komunikační kanály pro trh B2C ve spol. Barum Continental, s. r. o.

Communications channel of market B2C in Co. Barum Continental
Anotace:
Diplomová práce pojednává o komunikaci společnosti Barum Continental spol. s r.o. Otro-kovice pro trh B2C. Práce se zabývá komunikací pouze prémiové značky Continental a navržení komunikační kampaně s přihlédnutím na image značky, jelikož právě tu firma výhradně komunikuje B2C zákazníkům. V teoretické části se zabývám rozborem pojmů, jako je komunikace, komunikační mix, tvorba komunikační kampaně. …více
Abstract:
Thesis treat of communication Co. Barum Continental, Ltd for market B2C. Work deal with communication only premiums brands Continental and proposition communications campaign with consideration on image brands, since that firm entirely communicates end consumers. In theoretic parts deal with analysis conceptions as is communication, communications mix, production communications campaign. In practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10587

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VEVERKOVÁ, Martina. Komunikační kanály pro trh B2C ve spol. Barum Continental, s. r. o.. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.