Percepce souvislé pedagogické praxe studentů závěrečného ročníku v coronavirové době – Zuzana Žárská
Zuzana Žárská
Master's thesis
Percepce souvislé pedagogické praxe studentů závěrečného ročníku v coronavirové době
Perception of the Students´ Continuous Pedagogical Practice in the Final Year of Study during the Corona Pandemic
Anotácia:
Tato diplomová práce zkoumá souvislou pedagogickou praxi studentů posledního ročníku učitelství pro první stupeň v období koronavirové pandemie. Teoretická část byla vypracována na základě studia odborné literatury a součásti teoretické části je zmíněn výzkum, který byl již realizován a pro diplomovou práci byl klíčovým zdrojem pro řešení praktické části. Praktická část byla zaměřena na percepci studentů …viacAbstract:
The diploma thesis examines the countinous pedagogical practice of students in the last year of the study programme of teaching for the first grade during the coronavirus pandemic. The theoretical part was developed on the basis of the study of professional literature, and the theoretical part mentions the research that was already carried out and was a key source for solving the practical part for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. PhDr. Peter Gavora, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Žárská, Zuzana. Percepce souvislé pedagogické praxe studentů závěrečného ročníku v coronavirové době. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení souvislé pedagické praxe studenty tělesné výchovy
Simona KOREŠOVÁ -
Sebereflexe pedagogických pracovníků
Barbora BEČKOVÁ -
Sebereflexe učitelky mateřské školy v praxi
Hana Kolaříková -
První rok učitele v MŠ - analýza profesních kompetencí po vstupu do profese učitele MŠ, sonda do praxe na vybraných MŠ v Plzni, Chebu a Rakovníku
Anna-Kateřina KLAISNEROVÁ -
Reflexe tzv. covidových zákonů v sociálním zabezpečení
Kamil Machala