Zuzana Žárská

Master's thesis

Percepce souvislé pedagogické praxe studentů závěrečného ročníku v coronavirové době

Perception of the Students´ Continuous Pedagogical Practice in the Final Year of Study during the Corona Pandemic
Anotácia:
Tato diplomová práce zkoumá souvislou pedagogickou praxi studentů posledního ročníku učitelství pro první stupeň v období koronavirové pandemie. Teoretická část byla vypracována na základě studia odborné literatury a součásti teoretické části je zmíněn výzkum, který byl již realizován a pro diplomovou práci byl klíčovým zdrojem pro řešení praktické části. Praktická část byla zaměřena na percepci studentů …viac
Abstract:
The diploma thesis examines the countinous pedagogical practice of students in the last year of the study programme of teaching for the first grade during the coronavirus pandemic. The theoretical part was developed on the basis of the study of professional literature, and the theoretical part mentions the research that was already carried out and was a key source for solving the practical part for …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: prof. PhDr. Peter Gavora, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Žárská, Zuzana. Percepce souvislé pedagogické praxe studentů závěrečného ročníku v coronavirové době. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Master programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training