Bc. Petra Halámková

Bachelor's thesis

Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta

Value for customers and the attributes of oils for passenger cars
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá hodnotou pro zákazníka z hlediska její všeobecné charakteristiky různými autory. Jsou zde popsány přístupy, které charakterizují hodnotu vnímanou zákazníkem jako multidimenzionální koncept. Dále jsou vymezeny také dimenze, v kterých zákazník vnímá hodnotu. Obdobně jsou popisovány modely hodnoty pro zákazníka. Dále jsou uvedeny atributy hodnoty pro zákazníka a je diskutován …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the value for the customer in terms of its general characteristics by different authors. It describes the approaches that characterize the value perceived by customers as a multidimensional concept. Further, there is defined the dimension, in which the customer perceives the value. Similarly, models are described by the value for the customer. The attributes of value …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 8. 2010
  • Supervisor: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Halámková, Petra. Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická