Bc. Rudolf Burda

Master's thesis

Implementace PBR workflow pro herní prostředí

PBR Workflow Implementation for Game Environments
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou Physically Based Renderingu a moderních přístupů pro tvorbu videoherních prostředí. Metoda PBR se snaží replikovat chování světla v digitálním prostoru na základě fyzikálních vlastností světla v reálném světě.
Abstract:
This master's thesis analyzes Physically Based Rendering and other modern approaches for creating game environments. PBR method simulates light behavior in the digital world based on its real world physical properties.
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedúci: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jan Čejka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Master programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics