Implementace PBR workflow pro herní prostředí – Bc. Rudolf Burda
Bc. Rudolf Burda
Diplomová práce
Implementace PBR workflow pro herní prostředí
PBR Workflow Implementation for Game Environments
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou Physically Based Renderingu a moderních přístupů pro tvorbu videoherních prostředí. Metoda PBR se snaží replikovat chování světla v digitálním prostoru na základě fyzikálních vlastností světla v reálném světě.Abstract:
This master's thesis analyzes Physically Based Rendering and other modern approaches for creating game environments. PBR method simulates light behavior in the digital world based on its real world physical properties.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/btbti/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Čejka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
Michal Dvořák -
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
Procedural Level Generation for Unreal Engine 5
Richard Pajerský -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva