Vliv módních českých YouTuberů na nákupní chování jedinců – Nikola Žouželková
Nikola Žouželková
Bachelor's thesis
Vliv módních českých YouTuberů na nákupní chování jedinců
Influence of Czech Fashion YouTubers on Shopping Behaviour of Customers
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem českých fashion&beauty youtuberů na nákupní chování jedinců. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky, které s tématem práce souvisejí. Nejprve autorka pojednává obecně o marketingu, avšak poměrově většina teoretické části je zaměřena na online marketing. Vysvětluje fenomén youtuberů a představuje sociální sítě, které youtubeři …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of Czech fashion&beauty YouTubers on shopping behaviour of customers. The thesis is divided into two parts. The theoretical part contains of theoretical knowledge which related with thesis. First, the author deals generally with marketing, but most of the theoretical part is focused on online marketing. She explains the phenomenon of youtubers and introduces …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Šárka ŠTVERÁKOVÁ
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Žouželková, Nikola. Vliv módních českých YouTuberů na nákupní chování jedinců. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Retrospektivní zhodnocení adolescentů na vliv platformy YouTube v době formování identity
Nikola Kořínková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights