Balet Giselle v zápisu Henriho Justamanta ze 60. let 19. století – Zuzana Rafajová
Zuzana Rafajová
Bakalářská práce
Balet Giselle v zápisu Henriho Justamanta ze 60. let 19. století
Ballet Giselle written by Henri Justamant in 60th years of 1860 Century
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zápisem baletu Giselle, který vytvořil francouzský choreograf a baletní mistr Henri Justamant v 60. letech 19. století. Uvádí překlad 2.jednání tohoto baletu, který srovnává s původním libretem Giselle z roku 1841 a zabývá se jeho následnou analýzou.Abstract:
This bachelor thesis deals with ballet Giselle written by Henri Justamant in 1860s. Introduce translation of 2nd act of this ballet, that compare with original libretto from 1841 and delas with its analysis.Klíčová slova
tanecKlíčová slova
taneční uměníKlíčová slova
baletní inscenaceKlíčová slova
romantismusKlíčová slova
baletObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Helena KAZÁROVÁ
- Oponent: Božena BRODSKÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBakalářský studijní program / obor:
Taneční umění / Taneční věda
Práce na příbuzné téma
-
BREL-VYSOCKIJ-KRYL / Sólo pro tři-Analýza baletní inscenace v kontextu inscenační a choreografické poetiky Petra Zusky.
Kamila VALOVÁ -
Petr Weigl jako režisér baletních filmů a inscenací
Monika Čižmáriková -
Specifika dirigování baletní hudby při provedení s jevištní akcí
Jan Mára -
Balet Louskáček - didaktický rozbor propojující hudební, výtvarné a dramatické činnosti
Soňa Černá -
Balet v Ústí nad Labem - jeho historie a jeho současná podoba
Jan Vozáb -
Ďagilevův Ruský balet v Praze a v Brně
Miloš Bařinka -
Balet na scéně Národního divadla v Brně mezi lety 1919-1928
Kateřina Mikešková -
Einsatz der sozialen Medien im Marketing des Vereins Pop Balet z.s.
Michaela MRÁZKOVÁ