Srovnávací reklama v evropském a českém právu – MUDr. Miroslav Polášek
MUDr. Miroslav Polášek
Bachelor's thesis
Srovnávací reklama v evropském a českém právu
Comparative Advertisment in the Czech and European Law
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je srovnávací reklama v českém a evropském právu. Smyslem by mělo být uvedení nejdůležitějších právních předpisů českého právního řádu, které se danou problematikou zabývají a jejich porovnání s úpravou v Evropě.Abstract:
The topic of the thesis is the comparative advertising in the law order of the Czech republic and in the Directive of the European Communities.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wnh2h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2006
- Vedúci: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawBachelor programme / odbor:
Legal Specializations / Law and Business
Práce na příbuzné téma
-
Klamavá a srovnávací reklama v rozhodovací praxi českých a evropských soudů
Daniel Poráč -
Srovnání právní úpravy klamavé a srovnávací reklamy v ČR a na Slovensku
Jan Vrabec -
Právní úprava klamavé a srovnávací reklamy v kontextu komunitárního práva
Veronika Čermáková -
Česká právní úprava klamavé a srovnávací reklamy a její role v hospodářské soutěži
Alexandra ŠRÁMKOVÁ -
Nekalosoutěžní reklama a její vliv na spotřebitele
Michaela Filipiecová -
Nekalá soutěž se zaměřením na klamavou a srovnávací reklamu
Vladimíra Marušíková -
SROVNÁNÍ OCHRANY SPOTŘEBITELE, A PŘEDEVŠÍM OCHRANY SPOTŘEBITELE PŘED NEKALOU SOUTĚŽÍ V USA A V ČR
Jakub Sankot -
Nekalá soutěž se zaměřením na klamavou a srovnávací reklamu
Nela Graclíková