E-learning a jeho využití při výuce lékařské a ošetřovatelské etiky – Mgr. Robert KLOS
Mgr. Robert KLOS
Disertační práce
E-learning a jeho využití při výuce lékařské a ošetřovatelské etiky
E-learning and its Usage in Medical and Nursing Ethics Education
Anotace:
Hlavním cílem disertační práce byla evaluace e-learningového kurzu Zdravotnická etika, který tvořil základní součást výuky studijních disciplín etika v ošetřovatelství a etika v managementu. V době, ze které vychází šetření této práce, výuku obou disciplín garantoval Ústav sociálního lékařství a zdravotní politiky LF UP v Olomouci. Pro hodnocení e-learningového kurzu byla použita výzkumná metoda obsahové …víceAbstract:
The main aim of the thesis was to evaluate e-learning course Medical ethics which represented basis of teaching the subjects Nursing ethics and Management ethics. In the time of elaborating the thesis?s research the provision of both disciplines was guaranteed by Department of Social Medicine and Health Policy LF UP in Olomouc. Content analysis research method was used for evaluation of the e-learning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Zveřejnit od: 10. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2011
- Vedoucí: Doc. PhDr. Mgr. Kateřina Ivanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLOS, Robert. E-learning a jeho využití při výuce lékařské a ošetřovatelské etiky. Olomouc, 2011. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Lékařská fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Lékařská fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Lékařská fakultaDoktorský studijní program / obor:
Sociální lékařství / Sociální lékařství
Práce na příbuzné téma
-
E-LEARNING: In-class and on-line learning materials and their influence on pupils' motivation and engagement
Eva Martin -
E-learning jako konkurenční výhoda pro organizace
Josef Dušek -
Übersetzen von Verba dicendi. Ein Didaktisierungsvorschlag für E-Learning
Edita Fialová -
Adaptabilita studentů na e-learning
Jan Michalec -
E-learning jako vzdělávací metoda studentů oboru Zdravotnický záchranář
Radka Červínková -
E-LEARNING: Využití mapových aplikací ve výuce zeměpisu
Anna Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva