What matters in EdTech: An Analysis of Education Technology Trends – Bc. Dalibor Černocký
Bc. Dalibor Černocký
Bakalářská práce
What matters in EdTech: An Analysis of Education Technology Trends
What matters in EdTech: An Analysis of Education Technology Trends
Anotace:
S rostoucím rolí technologií a využívání ICT jsou na vzdělávání kladeny nové požadavky. Pandemie Covid-19 svou náhlostí zahájila „narušení sektoru vzdělávání“ a upozornila na společnosti a startupy nabízející relevantní produkty zaměřující se na vzdělávání. Cílem této diplomové práce je představit nejdůležitější globální trendy v oblasti vzdělávacích technologií. Zaměřujeme se na identifikaci trendů …víceAbstract:
With the growing worldwide ICT usage and development, new requirements for education need to be considered. The Covid-19 pandemic has due to its suddenness, initiated education disruption drawing attention to companies and startups developing relevant products. This thesis goal is to present the most important global trends in EdTech. We aim to identify trends within the domain by analysing EdTech …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m2enb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2021
- Vedoucí: RNDr. Michal Černý
- Oponent: Mgr. Hana Tulinská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.