What matters in EdTech: An Analysis of Education Technology Trends – Bc. Dalibor Černocký
Bc. Dalibor Černocký
Bachelor's thesis
What matters in EdTech: An Analysis of Education Technology Trends
What matters in EdTech: An Analysis of Education Technology Trends
Abstract:
S rostoucím rolí technologií a využívání ICT jsou na vzdělávání kladeny nové požadavky. Pandemie Covid-19 svou náhlostí zahájila „narušení sektoru vzdělávání“ a upozornila na společnosti a startupy nabízející relevantní produkty zaměřující se na vzdělávání. Cílem této diplomové práce je představit nejdůležitější globální trendy v oblasti vzdělávacích technologií. Zaměřujeme se na identifikaci trendů …moreAbstract:
With the growing worldwide ICT usage and development, new requirements for education need to be considered. The Covid-19 pandemic has due to its suddenness, initiated education disruption drawing attention to companies and startups developing relevant products. This thesis goal is to present the most important global trends in EdTech. We aim to identify trends within the domain by analysing EdTech …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/m2enb/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2021
- Supervisor: RNDr. Michal Černý
- Reader: Mgr. Hana Tulinská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.