Vybrané aspekty založení internetového obchodu: Legislativa, EET, E-acquiring, SEM – Polina Usova
Polina Usova
Diplomová práce
Vybrané aspekty založení internetového obchodu: Legislativa, EET, E-acquiring, SEM
Selected aspects of creating an online shop: Legislation, EET, E-acquiring, SEM
Anotace:
Aktuálnost zvoleného tématu souvisí s rozvojem digitální ekonomiky a s globální síťovou infrastrukturou e-commerce. Cílem práce je provedení analýzy právního řádu ČR upravující e-commerci. Legislativa vymezuje vhodné formy podnikání pro fyzické i právnické osoby, registrační i informační povinnosti a příslušné kontrolní orgány. Uvádím změny právních norem v EET. Založení e-shopu zahrnuje volbu marketplace …víceAbstract:
The up-to-date theme is related to the development of the digital economy and the global e-commerce network infrastructure. The aim of the thesis is to analyze the legal order of the Czech Republic regulating e-commerce. Legislation defines appropriate forms of business for both, natural and legal persons, registration and information obligations and relevant control authorities. Changes in the EET …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73472
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Jan Hejda
- Oponent: Oldřich Syrovátka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73472
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Search Engine Oprimization a Search Engine Marketing
Pavel Stárek -
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Oles Vasylyev -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský -
Analýza dodržování právních předpisů a právních náležitostí v prostředí e-commerce
Nikola KUČEROVÁ