Daniela Vepryk

Bakalářská práce

Internetový marketing vybrané společnosti

Anotace:
Táto bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem a jeho nástroji. Cílem práce je provedení analýzy nástrojů internetového marketingu ve vybrané společ-nosti a vypracování návrhu ke zlepšení celkové online komunikace. Celá práce je pak rozdělená na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou.Teoretická část se věnuje základním marketingovým pojmům a následně vysvětlu-je pojem internetový …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with internet marketing and its tools. The aim of the work is to analyse internet marketing tools in the selected company and develop a proposal to improve overall online communication. The whole work is then di-vided into two parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part deals with basic marketing concepts and subsequently explains the concept …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2022
Identifikátor: http://theses.cz/id/71to8t/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2022

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management