Distribuční cesty aliančních partnerů České pošty – Bc. Petra Drásalová, DiS.
Bc. Petra Drásalová, DiS.
Bakalářská práce
Distribuční cesty aliančních partnerů České pošty
Distribution Channels Alliance Partners of the Czech Post
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá produkty aliančních partnerů a jejich plnění. V první části práce jsou produkty popsány a shrnuty. V další části je plnění vybraných pošt libereckého kraje a samostatné plnění pošty Liberec 6. Práce rozebírá plnění všech produktů aliančních partnerů České pošty, zkoumá důvody výsledků, které byly aktuální k datu 24.2.2013 a také možnosti zlepšení. Poslední část práce se věnuje …víceAbstract:
This thesis deals with alliance partners products and their performance. In the first part, the products described and summarized. In another part of the fulfillment of selected post offices Liberec Region and independent service mail Liberec 6th The work analyzes the performance of any product alliance partners of the Czech Post, examines the reasons for the results, which were current at the date …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/fkklc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Helena Janegová
- Oponent: Ing. Denisa Hojsáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Prenatální příprava a její vliv na zvládání porodu a šestinedělí
Veronika Kršková -
Návrh a realizace prototypu aplikace pro tvorbu a vyhodnocování prodejního plánu s využitím Microsoft Power Platform
Alina Kidenko -
Efektivní metody strategického rozvoje klíčových lidí ve firmě Česká pojišťovna a.s.
Veronika Nováčková -
Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace
Pavla Olbrzymková