Radovan Lukáč

Bakalářská práce

Lojalita zákazníkov k značke Nike

Lojalita zákazníkov k značke Nike
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá loajalitou zákazníků ke značce Nike. Cílem dané práce je zjistit velikost loajality a následně vyhodnotit jejich spokojenost s produkty Nike. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část vymezuje pojmy související s loajalitou a marketingem. Pozornost je také kladena na zákazníka. Praktická část je věnována představení společnosti, marketingovému mixu …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with customer loyalty to brand Nike. The aim of the thesis is to determine the extent of customers loyalty to the brand and to evaluate their satisfaction with products made by Nike. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part introduces the theories and concepts related to loyalty and marketing. Attention is also oriented to the customer …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá lojalitou zákazníkov k značke Nike. Cieľom danej práce je zistiť veľkosť lojality a následne zhodnotiť ich spokojnosť s produktmi Nike. Práca je rozdelená do teoretickej a praktickej časti. Teoretická časť vymedzuje pojmy súvisiace s lojalitou a marketingom. Pozornosť je tiež kladená na zákazníka. Praktická časť je venovaná predstaveniu spoločnosti, marketingovému mixu spoločnosti …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Jan Kalanin

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54522

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod