Radovan Lukáč
Bakalářská práce
Lojalita zákazníkov k značke Nike
Lojalita zákazníkov k značke Nike
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá loajalitou zákazníků ke značce Nike. Cílem dané práce je zjistit velikost loajality a následně vyhodnotit jejich spokojenost s produkty Nike. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část vymezuje pojmy související s loajalitou a marketingem. Pozornost je také kladena na zákazníka. Praktická část je věnována představení společnosti, marketingovému mixu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with customer loyalty to brand Nike. The aim of the thesis is to determine the extent of customers loyalty to the brand and to evaluate their satisfaction with products made by Nike. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part introduces the theories and concepts related to loyalty and marketing. Attention is also oriented to the customer …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá lojalitou zákazníkov k značke Nike. Cieľom danej práce je zistiť veľkosť lojality a následne zhodnotiť ich spokojnosť s produktmi Nike. Práca je rozdelená do teoretickej a praktickej časti. Teoretická časť vymedzuje pojmy súvisiace s lojalitou a marketingom. Pozornosť je tiež kladená na zákazníka. Praktická časť je venovaná predstaveniu spoločnosti, marketingovému mixu spoločnosti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54522
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Jan Kalanin
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54522
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Rastislav Škvarka -
Marketingový mix a jeho aplikace ve finančních službách
Simona Sumegová -
Personálny marketingový mix
Karin Mancovičová -
Marketingový mix vybraného podniku
Daniel Pobiecký -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová