Agentura Zvonek v segmentu obchodování s realitami po internetu a způsoby její komunikace – Bc. Miroslav ZVONEK
Bc. Miroslav ZVONEK
Diplomová práce
Agentura Zvonek v segmentu obchodování s realitami po internetu a způsoby její komunikace
Agentura Zvonek in business of trading with properties via internet and processes of their communication.
Anotace:
Efektivní internetové marketingové komunikace přinášejí realitním kancelářím nové mož-nosti v segmentu obchodování s realitami. Ve své diplomové práci se zabývám tématikou obchodování s nemovitostmi prostřednictvím média 21. století {--} Internetu. Zaměřuji se na analýzu internetových marketingových komunikací v konkrétním existujícím subjektu, v realitní kanceláři Agentura Zvonek, a především analýzu …víceAbstract:
Effective marketing communications on internet bring new tools and possibilities to real estate agencies in branch of dealing with real property. In my diplomas work I am concer-ned with themes like dealing with real estates on the Internet, which is the medium of 21. century and has many advantages. I focus in the analysis of electronic marketing commu-nications in real company {--} estate agency …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7573
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZVONEK, Miroslav. \textit{Agentura Zvonek v segmentu obchodování s realitami po internetu a způsoby její komunikace}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/71zhb4/.
Jak správně citovat práci
ZVONEK, Miroslav. Agentura Zvonek v segmentu obchodování s realitami po internetu a způsoby její komunikace. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Analýza internetové marketingové komunikace vybrané restaurace
Nikola Trousilová -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Návrh internetové marketingové komunikace pro firmu Včelařství Špaček
Petr Špaček -
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Jan Kořán -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Daniela Janurová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová