Návrh na zlepšení kvality a sjednocení prodejního procesu ve vybrané společnosti – Bc. Kristyna Mikšaníková
Bc. Kristyna Mikšaníková
Diplomová práce
Návrh na zlepšení kvality a sjednocení prodejního procesu ve vybrané společnosti
A Proposal for Quality Improvement and Unification of the Sales Process in a Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem prodejního procesu ve vybrané společnosti v kontextu zvyšování kvality a jeho sjednocení. První část je teoretická a věnuje se oblasti osobního prodeje, která je podkladem pro praktickou část. V praktické části dochází k představení vybrané společnosti, k průběhu a vyhodnocení jak kvalitativního, tak kvantitativního marketingového výzkumu, který se zabývá zjištěním …víceAbstract:
The thesis focuses on the topic of the sales process in a selected company in the context of quality improvement and its standardization. The first part is theoretical and deals with the area of personal selling, which forms the basis for the practical part. In the practical part, the selected company is presented and the qualitative and quantitative market research is conducted and analyzed in order …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKŠANÍKOVÁ, Kristyna. \textit{Návrh na zlepšení kvality a sjednocení prodejního procesu ve vybrané společnosti}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/721ate/.
Jak správně citovat práci
Mikšaníková, Kristyna. Návrh na zlepšení kvality a sjednocení prodejního procesu ve vybrané společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Bezpečnostní požadavky pro prodej stavebního materiálu
Martin Novák -
Efektivní prodej podniku
Tereza GULÁŠOVÁ -
B2B prodej - vývoj role obchodního zástupce
Zdeněk ŠTĚDRONSKÝ -
Vzdělávání prodejního personálu a jeho vliv na prodej bezpečnostních systémů
Tereza Bezděka -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Kvalita služeb a kvalita zážitku pro sítě nové generace
Jiří Vaněk -
Kvalita nabídky služeb vybraných pražských restaurací se zaměřením na španělskou kuchyni
Denisa Jarošová -
Kvalita služeb poskytovaná v příspěvkové organizaci Barevné domky Hajnice
Denisa Gallová