Využití metod Tvořivé školy v integraci žáků s poruchami učení a chování na prvním stupni ZŠ – Gabriela Skipalová
Gabriela Skipalová
Bachelor's thesis
Využití metod Tvořivé školy v integraci žáků s poruchami učení a chování na prvním stupni ZŠ
Use of Creative School methods in the integration of pupils with learning disabilities and behaviour disorders at primary school
Abstract:
Předložená bakalářská práce nabízí popis metod a pomůcek Tvořivé školy. Uvádí popis poruch chování a učení, problematiku integrace na prvním stupni Základní školy. Dále se zaměřuje na zhodnocení efektivity užívaných metod v praxi. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám činnostním učením, jeho historií a aplikací ve vzdělávání žáků v českých zemích …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB447
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2010
- Supervisor: Eva Nosková
- Reader: Daniel Dvořák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKIPALOVÁ, Gabriela. \textit{Využití metod Tvořivé školy v integraci žáků s poruchami učení a chování na prvním stupni ZŠ}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/721ha5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Theses on a related topic
-
Poruchy chování u žáka se specifickými poruchami učení
Alexandra KLUČAROVÁ -
Specifické poruchy chování a učení, možnosti jejich nápravy
Lenka Štokrová -
Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava
Marek Przybyla -
Poruchy chování žáků se specifickými poruchami učení
Michaela Koubová Pavlů -
Poruchy chování u žáků se specifickými poruchami učení
Sabina Tyšerová -
Vliv přetrvávajících primárních reflexů na poruchy učení a chování
Pavla DRIMLOVÁ -
Činnostní učení v projektu Tvořivá škola
Lucie Nývltová -
Tvořivá škola - činnostní učení v 1. ročníku na modelu malotřídní školy
Jitka ZAMRZLOVÁ