Využití metod Tvořivé školy v integraci žáků s poruchami učení a chování na prvním stupni ZŠ – Gabriela Skipalová
Gabriela Skipalová
Bakalářská práce
Využití metod Tvořivé školy v integraci žáků s poruchami učení a chování na prvním stupni ZŠ
Use of Creative School methods in the integration of pupils with learning disabilities and behaviour disorders at primary school
Anotace:
Předložená bakalářská práce nabízí popis metod a pomůcek Tvořivé školy. Uvádí popis poruch chování a učení, problematiku integrace na prvním stupni Základní školy. Dále se zaměřuje na zhodnocení efektivity užívaných metod v praxi. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám činnostním učením, jeho historií a aplikací ve vzdělávání žáků v českých zemích …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB447
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2010
- Vedoucí: Eva Nosková
- Oponent: Daniel Dvořák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKIPALOVÁ, Gabriela. \textit{Využití metod Tvořivé školy v integraci žáků s poruchami učení a chování na prvním stupni ZŠ}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, UHK, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/721ha5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy chování u žáka se specifickými poruchami učení
Alexandra KLUČAROVÁ -
Specifické poruchy chování a učení, možnosti jejich nápravy
Lenka Štokrová -
Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava
Marek Przybyla -
Poruchy chování žáků se specifickými poruchami učení
Michaela Koubová Pavlů -
Poruchy chování u žáků se specifickými poruchami učení
Sabina Tyšerová -
Vliv přetrvávajících primárních reflexů na poruchy učení a chování
Pavla DRIMLOVÁ -
Činnostní učení v projektu Tvořivá škola
Lucie Nývltová -
Tvořivá škola - činnostní učení v 1. ročníku na modelu malotřídní školy
Jitka ZAMRZLOVÁ