Zvláštnosti nákupního chování seniorů – Bc. Michaela Kaplanová, DiS.
Bc. Michaela Kaplanová, DiS.
Diplomová práce
Zvláštnosti nákupního chování seniorů
Strangeness in senior’s shopping behaviour
Anotace:
Záměr diplomové práce vychází z charakteristiky seniorů a objasnění jejich návyků. Dále má vysvětlit koncept nákupního chování a přiblížit specifika hyperkonzumní společnosti. Cíl práce vychází z odhalení nekalého chování prodávajících a nástrah, které realizují. V závěru práce byly na bázi šetření - metodou PAPI (Paper Assisted Personal Interview), potvrzeny stanovené hypotézy. Následně byla navrhnuta …víceAbstract:
The dissertation´s purpose works on seniors´ characteristic and their habits clarification as well as on the hyper-consumer society. It was essential to explain the shopping behaviour concept and how the decision process is done. The dissertation´s objective presents dishonest sellers´ behaviour. Various traps what they use and how deceptive way they can influence consumers. In the final part were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zidt4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
Budování vztahu se zákazníky
Kamila Dlouhá -
Budování vztahu se zákazníky u středně velkých podniků
Daniela Kubínová -
Budování vztahu se zákazníky v rámci Supply Chain Managementu
Yevgeniya Kaluzhna -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová -
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Dopravní nehody a preventivní opatření k jejich snižování
Kasalá Kasalá -
Účinnosť opatrení v boji proti terorizmu v Európskej únii
Dominika Gašparová