Zvláštnosti nákupního chování seniorů – Bc. Michaela Kaplanová, DiS.
Bc. Michaela Kaplanová, DiS.
Master's thesis
Zvláštnosti nákupního chování seniorů
Strangeness in senior’s shopping behaviour
Abstract:
Záměr diplomové práce vychází z charakteristiky seniorů a objasnění jejich návyků. Dále má vysvětlit koncept nákupního chování a přiblížit specifika hyperkonzumní společnosti. Cíl práce vychází z odhalení nekalého chování prodávajících a nástrah, které realizují. V závěru práce byly na bázi šetření - metodou PAPI (Paper Assisted Personal Interview), potvrzeny stanovené hypotézy. Následně byla navrhnuta …moreAbstract:
The dissertation´s purpose works on seniors´ characteristic and their habits clarification as well as on the hyper-consumer society. It was essential to explain the shopping behaviour concept and how the decision process is done. The dissertation´s objective presents dishonest sellers´ behaviour. Various traps what they use and how deceptive way they can influence consumers. In the final part were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zidt4/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
Budování vztahu se zákazníky
Kamila Dlouhá -
Budování vztahu se zákazníky u středně velkých podniků
Daniela Kubínová -
Budování vztahu se zákazníky v rámci Supply Chain Managementu
Yevgeniya Kaluzhna -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová -
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Dopravní nehody a preventivní opatření k jejich snižování
Kasalá Kasalá -
Účinnosť opatrení v boji proti terorizmu v Európskej únii
Dominika Gašparová