Lenka Štipčáková

Diplomová práce

Marketingová strategie stavební firmy

Marketing Strategy for a Construction Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením vhodné marketingové strategie pro stavební firmu HOCHTIEF CZ a. s. V první, teoreticko-metodologické části práce jsou vysvětleny základní etapy procesu marketingového řízení a specifikovány jednotlivé marketingové a jiné strategické nástroje použitelné ve stavebnictví. Ve druhé, analytické části je charakterizována společnost, provedena situační analýza a následně …více
Abstract:
This diploma thesis is focussed on the development of the appropriate marketing strategy for the construction company HOCHTIEF CZ a. s. The first, theoretic-methodological part explains the base phases of the marketing management process and specifies the individual marketing and other strategic tools that can be applied in the construction sector. The second, analytical part includes the company&apos …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
  • Vedoucí: František Kovář
  • Oponent: Pavel Vlnas

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38345