Jak mýtus krásy v reklamě ovlivňuje dnešní dívky na 2.stupni základní školy – Markéta Brunerová
Markéta Brunerová
Bachelor's thesis
Jak mýtus krásy v reklamě ovlivňuje dnešní dívky na 2.stupni základní školy
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Radek Jaroš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRUNEROVÁ, Markéta. \textit{Jak mýtus krásy v reklamě ovlivňuje dnešní dívky na 2.stupni základní školy} Online. Bakalárska práca. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/72ijvk/. [cit. 2024-04-20].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Bachelor programme / odbor:
Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva