Marketingová komunikace Muzea hl. města Prahy se zaměřením na výstavu Praha hoří – Bc. Andrea Jandová
Bc. Andrea Jandová
Master's thesis
Marketingová komunikace Muzea hl. města Prahy se zaměřením na výstavu Praha hoří
Marketing communication of The City of Prague Museum focusing on Prague on fire exhibition
Abstract:
Tématem diplomové práce je Marketingová komunikace Muzea hl. města Prahy se zaměřením na výstavu Praha hoří. Hlavním cílem je analyzovat současnou komunikační kampaň k nově otevřenému objektu Muzea – Novomlýnské vodárenské věže a expozici Praha hoří!, která je ve věži uložena a zpracovat návrhy a doporučení pro kampaň na další období. Dílčím cílem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace …moreAbstract:
The main topic of the masters thesis is a Marketing communication of The City of Prague Museum focusing on Prague on fire exhibition. The main aim is to analyse a current communication campaign of the new opened museum object The New Mill Watter Tower and Prague on fire exhibiton which is stored in the tower and to process proposals and recommendations for the next campaign during the following period …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Huml
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANDOVÁ, Andrea. \textit{Marketingová komunikace Muzea hl. města Prahy se zaměřením na výstavu Praha hoří}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/72n7cw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Theses on a related topic
-
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing a marketingové komunikace vybrané neziskové organizace Srovnání marketingu a marketingových komunikací Mateřského centra Pohádka a Mateřského centra Dubínek
Romana VOJÍŘOVÁ -
Marketing communication activities of ESN CULS Prague
Liubov Khlebtcova -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Michal Maceček -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Hana Klimánková -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Vladimír Polášek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights