Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech – Bc. Lenka ORÁLKOVÁ
Bc. Lenka ORÁLKOVÁ
Bachelor's thesis
Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech
Intertextuality and Archetypes in advertising text
Anotácia:
Předložená bakalářská práce se věnuje tvorbě reklamního textu, dále objasňuje pojmy archetyp, intertextualita, sémiotika, sémantika, mýtus a pohádka. Praktická část bakalářské práce předkládá ukázky reklam, které využívají prvků intertextuality a archetypů. Jsou zde ukázány reklamy televizní, tiskové, venkovní, rozhlasové a direkt marketingové zásilky. V práci je také popsán vývoj chápání archetypu …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the creation of advertising text, it also clarifies the concepts of archetype, intertextuality, semiotics, semantics, myth and fairy tale. The practical part presents advertisements that use these elements. There are examples of television advertising, press, outdoor and radio advertisements and direct marketing shipment. There is also description of development in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zverejniť od: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10524
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ORÁLKOVÁ, Lenka. Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech
Jiří TELLER -
Archetyp matky v reklamě
Lenka ORÁLKOVÁ