Cooperative Learning in English Classes with a Focus on Speaking – Zuzana Zelinková
Zuzana Zelinková
Bachelor's thesis
Cooperative Learning in English Classes with a Focus on Speaking
Cooperative learning in English classes with a focus on speaking
Abstract:
This bachelor thesis is focused on more modern approach to English language teaching, which is cooperative learning with a focus on the development of speaking skills in primary school English language classes. The theoretical part discusses cooperative learning, its signs and principles, and the importance of using cooperative learning in English language classes. In the last part, the topic of contemporary …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá modernějším pojetí výuky anglického jazyka, tedy kooperativním učení se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti mluvení v hodinách anglického jazyka na základní škole. Teoretická část pojednává o kooperativním učení, jeho znacích a principech, dále se v ní objevuje důležitost využití kooperativního učení v hodinách anglického jazyka. Vposlední části je rozebráno téma současného …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZELINKOVÁ, Zuzana. \textit{Cooperative Learning in English Classes with a Focus on Speaking}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2023. Available from: https://theses.cz/id/72q5t2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zelinková, Zuzana. Cooperative Learning in English Classes with a Focus on Speaking. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
English Language / English for Education
Theses on a related topic
-
Výuka řečové dovednosti mluvení v hodinách angličtiny v mateřských školách
Emily Linhová -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová -
Vybrané aspekty komunikační kompetence v právním anglickém jazyce pro akademické účely – analýza potřeb
Veronika Tománková -
Práce s chybou v mluveném projevu ve výuce anglického jazyka na nižší úrovni pokročilosti (A2 – B1 podle SERRJ)
Blanka Veselá -
Specifika komunikace v anglickém jazyce u dětí s narušenou komunikační schopností
Berenika Šenková -
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová -
Vybrané aspekty komunikační kompetence v právním anglickém jazyce pro akademické účely – analýza potřeb
Veronika Tománková