Marketingové nástroje v propagaci cestovního ruchu – Miloslav ONDILLA, DiS.
Miloslav ONDILLA, DiS.
Bakalářská práce
Marketingové nástroje v propagaci cestovního ruchu
Marketing Tools in the Tourism Promotion
Anotace:
Práce je zaměřena na využití marketingových nástrojů v propagaci cestovního ruchu. Teoretická část se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Obecné pojmy jsou doplněny o jejich teoretické využití v cestovním ruchu. Praktická část se zabývá marketingovou strategií a online marketingovými nástroji Sdružení cestovního ruchu Jeseníky. Obsahem praktické části …víceAbstract:
My thesis is focused on the usage of marketing tools in the promotion of tourism. The theoretical part deals with basic concepts of marketing, marketing and communication mix. General concepts are accompanied by their theoretical usage in tourism. The practical part deals with the marketing strategy and online marketing tools of the Jeseniky - Tourist Association. The comparative analysis of the usage …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ONDILLA, Miloslav. Marketingové nástroje v propagaci cestovního ruchu. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec