Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň – Bc. Daniel HECLER
Bc. Daniel HECLER
Master's thesis
Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň
Outdoor advertising research in the city center of Pilsen
Abstract:
Diplomová práce se zaobírá jak teoretickými, tak praktickými záležitostmi v oblasti OOH reklamy. V rámci teoretické části práce jsou uvedeny základní charakteristiky marketingu se zaměřením na outdoorovou reklamu, její výhody a nevýhody a aktuální trendy v této oblasti. Zároveň je přiblížena teorie marketingového výzkumu a měření venkovní reklamy. Empirická část práce se věnuje výzkumu outdoorové reklamy …moreAbstract:
This thesis deals with both theoretical and practical issues in Out-Of-Home (OOH) advertising. The basic characteristics of marketing with a focus on outdoor advertising is placed in the theoretical part, its advantages and disadvantages and current trends in this area. It is also approaches marketing research theory and measurement of outdoor advertising. The research is devoted to research of outdoor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HECLER, Daniel. Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň
Adéla PROBOŠTOVÁ -
Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň
Nikola ŽIVČÁKOVÁ -
Výzkum venkovní reklamy ve vybraném městě
Edita KORBELOVÁ -
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK -
Výzkum venkovní reklamy - měření sledovanosti nosičů.
Martina Trnková -
Výzkum venkovní reklamy - měření sledovanosti nosičů.
Martina Trnková -
Výzkum venkovní reklamy - měření sledovanosti nosičů
Martina Trnková -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
Natalie Brandsteinová