Andrea Chromečková, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingová strategie KS Omega - Musilka

Abstract:
Bakalářská práce pojednává o marketingové strategii Kulturního střediska Omega – Musilka. Teoretická část objasňuje základní pojem marketingu, marketingové strategie, marketingu služeb a marketingu v oblasti kultury, protože na tu se práce zaměřuje. V praktické části je popsán Lidový dům Musilka a je zde provedena analýza marketingového prostředí, analýza hlavních konkurentů a podrobná analýza …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Cultural centre Omega – Musilka. The theoretical part presents the basic terms of marketing, marketing strategy, marketing of services and marketing of culture, which is the main issue of the thesis. The practical part describes the Cultural centre Musilka, and then the analysis of the marketing environment, of the main competitors and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2016

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 72v6s0 72v6s0/4
25/4/2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.