Marketingová strategie KS Omega - Musilka – Andrea Chromečková, DiS.
Andrea Chromečková, DiS.
Bakalářská práce
Marketingová strategie KS Omega - Musilka
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingové strategii Kulturního střediska Omega – Musilka. Teoretická část objasňuje základní pojem marketingu, marketingové strategie, marketingu služeb a marketingu v oblasti kultury, protože na tu se práce zaměřuje. V praktické části je popsán Lidový dům Musilka a je zde provedena analýza marketingového prostředí, analýza hlavních konkurentů a podrobná analýza …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Cultural centre Omega – Musilka. The theoretical part presents the basic terms of marketing, marketing strategy, marketing of services and marketing of culture, which is the main issue of the thesis. The practical part describes the Cultural centre Musilka, and then the analysis of the marketing environment, of the main competitors and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/72v6s0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Kultura organizace XY a její vliv na kvalitu poskytovaných služeb
Alexandr FEBER -
Organizační kultura poskytovatele sociálních služeb - případová studie organizace Domov důchodců Rokytnice nad Jizerou
Josef Novotný -
Supervize a kultura organizace - jejich vzájemné působení, propojení a ovlivňování v zařízeních sociálních služeb
Michaela CHROMCOVÁ -
Podniková kultura v hotelovém průmyslu
Veronika Stránská
Název
Vložil
Vloženo
Práva