Analýza marketingového mixu vybrané společnosti v oblasti gastronomických služeb – Roman Rouchovanský
Roman Rouchovanský
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti v oblasti gastronomických služeb
Abstract:
Cílem bakalářské práce je identifikace, vymezení a analýza jednotlivých prvků marketingového mixu vybrané společnosti v obasti gastronomických služeb. V teoretické části bude vymezena problematika marketingu služeb s důrazem na jednotlivé prvky marketingového mixu. Teoretická část bude vycházet z aktuální odborné literatury. Praktická část bude vycházet z aktuálních přístupů v oblasti marketingu služeb …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROUCHOVANSKÝ, Roman. \textit{Analýza marketingového mixu vybrané společnosti v oblasti gastronomických služeb}. Online. Bachelor's thesis. Jihlava: College of Polytechnics Jihlava. 2015. Available from: https://theses.cz/id/72y89h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.