Roman Rouchovanský

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti v oblasti gastronomických služeb

Abstract:
Cílem bakalářské práce je identifikace, vymezení a analýza jednotlivých prvků marketingového mixu vybrané společnosti v obasti gastronomických služeb. V teoretické části bude vymezena problematika marketingu služeb s důrazem na jednotlivé prvky marketingového mixu. Teoretická část bude vycházet z aktuální odborné literatury. Praktická část bude vycházet z aktuálních přístupů v oblasti marketingu služeb …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2015

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.