Analýza marketingového mixu vybrané společnosti v oblasti gastronomických služeb – Roman Rouchovanský
Roman Rouchovanský
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti v oblasti gastronomických služeb
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je identifikace, vymezení a analýza jednotlivých prvků marketingového mixu vybrané společnosti v obasti gastronomických služeb. V teoretické části bude vymezena problematika marketingu služeb s důrazem na jednotlivé prvky marketingového mixu. Teoretická část bude vycházet z aktuální odborné literatury. Praktická část bude vycházet z aktuálních přístupů v oblasti marketingu služeb …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.