Bc. Veronika Adamčíková

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace restaurace

Online marketing communication of restaurant
Anotace:
Cílem bakalářské práce je optimalizace online marketingové komunikace vybrané restaurace. V teoretické části budou představeny nástroje online marketingové komunikace a zásady jejich používání za účelem zvýšení počtu zákazníků. V praktické části budou tyto nástroje analyzovány z pohledu obsahového a výkonnostního. Součástí praktické části bude primární výzkum týkající se vnímání online komunikace restaurace …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is optimalization of the online marketing communication of selected restaurant. The theoretical part introduces the tools of online marketing communication and the principles of their application in order to increase the number of customers. In the practical part, these tools will be analyzed in terms of content and performence. The practical part will include primary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/jdb9u/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Daniel Kvíčala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce