Advertising books: Communication strategies used in editorial reviews – Eva PAVLÍKOVÁ
Eva PAVLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Advertising books: Communication strategies used in editorial reviews
Advertising books: Communication strategies used in editorial reviews
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the communication strategies used to advertise books via positive editorial book reviews. The theoretical part introduces the promotional discourse as such, provides a closer explanation of persuasion, and examines editorial book reviews as a specific genre. The practical part of the work focuses on the analysis of the selected corpus of editorial book reviews and …víceAbstract:
Tato práce se zabývá analýzou komunikačních strategií používaných v souvislosti s propagací knih prostřednictvím kladných knižních recenzí. Teoretická část objasňuje propagační diskurz jako takový, blíže popisuje pojem persvaze, a zkoumá knižní recenze jakožto specifický žánr. Praktická část práce se soustředí na analýzu vybraného korpusu knižních recenzí a zkoumá lingvistické, sémantické, a syntaktické …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLÍKOVÁ, Eva. Advertising books: Communication strategies used in editorial reviews. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky persvaze v reklamě
Michaela GARBAROVÁ -
Prostředky persvaze v reklamě
Michaela GARBAROVÁ -
Teenager jako cílová skupina mediální persvaze
Andrea Masárová -
Persvaze a její prostředky v současné marketingové komunikaci
Lucie Hampejsová -
Jessica Fellowes’s "Downton Abbey": Translation and analysis with special regard to syntax and FSP
Zuzana Ševčíková -
Reverse Transfer in the Czech Syntax: Error Description, Pronominal Subject, and Subject-Verb Word Order
Kamil Ivan -
Arthur Golden's "Memoirs of Geisha": Translation and analysis with special regard to syntax and FSP
Michaela Doležalová -
Optimization of Complex Abstract Syntax Tree Processing
Martin Baňas