Ing. Petr Chocholouš

Bachelor's thesis

Marketingová komunikační kampaň na vybraný projekt

Marketing communication campaign for selected project
Anotácia:
Ambicí bakalářské práce bylo zjistit, zda při realizaci kvalitní marketingové komunikační kampaně je možné dosáhnout zvýšení potenciálu, povědomí značky, klientskému zájmu, podílu trhu, či dokonce obratu male regionální agentury. Aplikační část se věnuje realizaci marketingové kampaně. Přehledně a detailně je rozpracován celý plán projektu, včetně kreativního zadání, stanovení časového harmonogram …viac
Abstract:
The bachelor thesis ambition is to identify if an application of a quality marketing communication campaign can increase a potencial, brand awerness, clients interest, part of market, or even sales of a small regional agency. The aplication´s part describes the marketing campaign. The project´s plan is developed digestedly and in details including a creative brief, set time harmonogram and selection …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedúci: Ing. Kateřina Tomšíková
  • Oponent: Ing. Anna Kočová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní