Tvorba interaktivního rozhraní pro ovládání efektoru robota – Bc. Marek FEHÉR
Bc. Marek FEHÉR
Bachelor's thesis
Tvorba interaktivního rozhraní pro ovládání efektoru robota
Creation of interactive interface for effector remote control of a robot
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je navržení a implementace aplikace založené na interaktivním rozhraní, které je realizováno mimo jiné pomocí nástrojů umožňujících sledování lidského těla prostřednictvím zařízení Kinect. Aplikace slouží jako rozšíření 3D editoru pro plánování trajektorie lanových a podobných robotů vyvíjeného členy Katedry kybernetiky Fakulty aplikovaných věd Západočeské univerzity …moreAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to design and implement an application based on interactive interface that is realized by using, among other things, tools that allow tracking human body by Kinect. The application serves as an extension of 3D trajectory planning editor of cable and similar robots that is developing by members of the Department of Cybernetics of the Faculty of Applied Sciences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2012
Accessible from:: 21. 8. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Roman Pišl
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FEHÉR, Marek. Tvorba interaktivního rozhraní pro ovládání efektoru robota. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.8.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 8. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědUniversity of West Bohemia
Faculty of Applied SciencesBachelor programme / field:
Applied Sciences and Computer Engineering / Cybernetics and Control Engineering
Theses on a related topic
-
Editor 3D scén pro simulaci eroze
Martin ZADRAŽIL -
Multiplatformní 3D editor molekulárních struktur
Petr Balík -
3D modely výstrojí staré císařské gardy císaře Napoleona
Zuzana Horníková -
Animace 3D objektů v JavaFX
Tomáš Pletánek -
Analýza osob pomocí pohybového senzoru Kinect s využitím Kinect for Windows SDK \nl{}
Antonín HORÁČEK -
Práce se síťovými toky ve formátu JSON
Jiří Papoušek -
Enhancing the FAIRness of Gromacs software: Adding support to extract metadata in JSON/YAML formats
Róbert Randiak -
Trvalé dotazy nad proudy monitorovacích dat ve formátu JSON
Filip Gdovin