Tvorba interaktivního rozhraní pro ovládání efektoru robota – Bc. Marek FEHÉR
Bc. Marek FEHÉR
Bakalářská práce
Tvorba interaktivního rozhraní pro ovládání efektoru robota
Creation of interactive interface for effector remote control of a robot
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je navržení a implementace aplikace založené na interaktivním rozhraní, které je realizováno mimo jiné pomocí nástrojů umožňujících sledování lidského těla prostřednictvím zařízení Kinect. Aplikace slouží jako rozšíření 3D editoru pro plánování trajektorie lanových a podobných robotů vyvíjeného členy Katedry kybernetiky Fakulty aplikovaných věd Západočeské univerzity …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to design and implement an application based on interactive interface that is realized by using, among other things, tools that allow tracking human body by Kinect. The application serves as an extension of 3D trajectory planning editor of cable and similar robots that is developing by members of the Department of Cybernetics of the Faculty of Applied Sciences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2012
Zveřejnit od: 21. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Pišl
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FEHÉR, Marek. Tvorba interaktivního rozhraní pro ovládání efektoru robota. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 8. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Aplikované vědy a informatika / Kybernetika a řídicí technika
Práce na příbuzné téma
-
Editor 3D scén pro simulaci eroze
Martin ZADRAŽIL -
Multiplatformní 3D editor molekulárních struktur
Petr Balík -
3D modely výstrojí staré císařské gardy císaře Napoleona
Zuzana Horníková -
Animace 3D objektů v JavaFX
Tomáš Pletánek -
Analýza osob pomocí pohybového senzoru Kinect s využitím Kinect for Windows SDK \nl{}
Antonín HORÁČEK -
Enhancing the FAIRness of Gromacs software: Adding support to extract metadata in JSON/YAML formats
Róbert Randiak -
Práce se síťovými toky ve formátu JSON
Jiří Papoušek -
Trvalé dotazy nad proudy monitorovacích dat ve formátu JSON
Filip Gdovin