Branding Through Influencer Marketing on Instagram – Giang Helen Phamová
Giang Helen Phamová
Bakalářská práce
Branding Through Influencer Marketing on Instagram
Branding skrze Influencer Marketing na Instagramu
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje budování značky na Instagramu se zaměřením na influencer marketing. Cílem této práce je prozkoumat, jak může infuencer marketing pomoci zvýšit povědomí o značce. První část práce popisuje analyzovanou platformu Instagram. Další část práce se zaměřuje na influencer marketing, influencery a spolupráci s nimi. Poslední kapitola je věnována případovým studiím, které představují …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses branding on Instagram with a focus on Influencer marketing. The purpose of this thesis is to explore how influencer marketing can help to increase brand awareness. The first part of this thesis describes the analyzed platform, Instagram. The next part of the thesis focuses on Influencer marketing, influencers and collaborations with them. The last chapter is dedicated …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81343
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Marija Zlatić
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81343
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Branding-its history and new challenges - Henkel AG & Co. KGaA, as an example of development and new challenges in branding
Eike Zawallich -
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Michal Pribylinec -
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Natálie KOSTOHRYZOVÁ -
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Milena MERHOUTOVÁ