Ing. Darina Kořínková

Diplomová práce

Podpora prodeje osobních automobilů z hlediska managementu a marketingu

Sales support of personal automobiles in a view of management and marketing
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na význam marketingu a jeho nástrojů. Ukazuje důležitost umění prodeje, poznání potřeb zákazníka, budování i udržování vztahů mezi prodejci a zákazníky. Zhodnocené marketingové aktivity vybrané společnosti, posílené navrhnutými doporučeními, vedou ke zvýšení konkurenční výhody a k podpoře prodeje osobních automobilů.
Abstract:
The thesis is focused on role of marketing and its tools. It shows importance sales skills, knowledge of customer needs and creation and keeping business relationship between sellers and customers. Evaluated marketing activities of chosen company - empowered by suggested recommendations, lead to improvement of competitive advantage and to sale support of personal automobiles.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Hana Drahotská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kořínková, Darina. Podpora prodeje osobních automobilů z hlediska managementu a marketingu. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera