Projekt marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s. – Bc. Martin Borák
Bc. Martin Borák
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s.
Marketing Communication Project of the Association Floorball Club Kozlovice, z.s.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s. a jejím cílem je vytvoření projektu, který povede ke zvýšení povědomí o existenci a činnosti florbalového klubu v obci Kozlovice. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž praktická část je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V teoretické …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on improvement of the current status of marketing communication of the Floorball Club Kozlovice, z.s. and it´s aim is to create a project leading to the public awareness raising of the club´s activity in the village of Kozlovice. The diploma thesis is composed of a theoretical and a practical part, while the practical part is further divided into an analytical part and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Borák, Martin. Projekt marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s.. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová